יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

משהו מתוק. מוזיאון המרציפן ההונגרי.

הפעם - מרציפן.  בכפר האמנים בעיירה Szentendre מוזיאון מתוק במיוחד. מוזיאון המרציפן.
טוב... חשבנו לעצמנו, מרציפן, בטח נראה כמה בובות מפוסלות, נטעם משהו טעים ונמשיך בדרכנו בכפר.
אז זהו שלא. ביקור במוזיאון, למרות החום (אין מזגן)  ולמרות הקהל הרב (המקום קצת צפוף), זו אחת החוויות המהנות והמיוחדות בארץ הקרם שניט. נכנסו לעולם המופלא של פיסול מקצועי ביותר בחומר הגלם המתוק והטעים. כן כן הכל, אבל הכל עשוי ממרציפן !!!
(איכות הצילומים אינה גבוהה כיון שהמוצגים מוגנים על ידי זכוכיות).
מוצג כאן מבחר מצומצם, באמת היה קשה להפסיק לצלם, במיוחד עבורנו, שלושת מתקתקי המצלמות.

בבושקה מרהיבה

עוגת החלומות של הדס
מי לא היתה רוצה כירכרה שכזו ?...



או ריהוט מתוק שכזה...

הפרלמנט המפואר

דיאנה הנוצצת בימיה הטובים (או הפחות טובים...)

כן, הכל ממרציפן, גם התכשיטים

איזור כלי הנגינה (אני מזכירה, הכל ממרציפן)

אי אפשר היה לעמוד בקסמו

מתחת למים. הברווזון המחפש דגים הלהיב במיוחד

נחמד לפגוש את החברים מארץ עוץ

ואת משפחת החזירונים המתוקה

איזו מתיקות מתחת לפטריה

ג'פטו ופינוקיו בגירסא ראשונה 

ובגירסא שניה 
כאן דווקא הריצפה משכה את תשומת הלב (טוב נו גם הדלמטיים)

צפרדע כזאת גם אני מוכנה לנשק...

דמויות אהובות בנסיעה משותפת

אהובי ילדותינו, קרמיט, פוזי הדב ומיס פיגי
וברקע שני הזקנים הכי מצחיקים


כמה מתוק

כיפה אדומה והזאב (הכי מצחיק סיר הלילה מתחת למיטה)

משחקי ילדות מתוקים (נו...מרציפן)

הצצה לאמנים בעבודתם

מפגש מרגש עם מיקי מאוס בתיבה המלכותית שלו

התלבטות קשה בחנות המוזיאון

והבחירה היא...מיקי ממרציפן שקישט את עוגת יום ההולדת 6 של הדס.
(במקרה זה רק מיקי ממרציפן)


שיהיה לכולנו תמיד מתוק !!!




7 תגובות:

עירית אמר/ה...

מרהיב
אני אמנם לא אוהבת מרציפן אך את האוצרות שהכינו ממנו אוהבת גם אוהבת.

גם העוגה שהכנת מצאה חן בעיני עד מאד
גאוני בעיני השימוש בחמצוצים כסרטים
וטוב שהרוב היה משוקולד לתת את רוב תשומת הלב למיקי

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד, איזה יופי! אני הייתי שם ככ מזמן שאין לי שום זיכרון, ושום תמונה....עוגת היומהולדת של הדסי מקסימה!

ורד והדס אמר/ה...

עירית וציפי תודה רבה. במוזיאון הזה, אני "גיליתי" את המרציפן מחדש (-:
חג שמח.

מיכל פיירמן אמר/ה...

פוסט מקסים! נשאר לי טעם של מרציפן בפה...............
חג שמח.

ורד והדס אמר/ה...

תודה מיכל. חג שמח (-:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

פשוט מקסים. אין דבר יותר מתוק ויותר טעים ממרציפן! כשהייתי בבודפשט הלכתי לקפה ז'אמוש המפורסם (ליד ואצי אוצה) ושם הזמנתי עוגת מרציפן מדהימה בטעמה. כמובן שלקחתי גם כמה מרציפנים הביתה :)

ורד והדס אמר/ה...

עוגת מרציפן, יאמי !!!!! האמת שאני התאהבתי שם מחדש במרציפן...תודה על תגובתך (בלוג אופנה)

Related Posts with Thumbnails